Treni i shpejtë Milano-Paris/ Hyn në fuqi legjislacioni europian

Kompania italiane “Trenitalia” ka vënë në punë një tren të ri me shpejtësi të lartë midis Milanos dhe Parisit.

Shërbimi dy herë në ditë i “Trenitalia” funksionon përgjatë linjës fitimprurëse Paris-Lyon, duke konkurruar pengesën e Hekurudhave Kombëtare Franceze në shërbimet me shpejtësi të lartë.

Nisja pason legjislacionin e BE-së që hoqi pengesat për një zonë të integruar hekurudhore, sinkronizoi rregulloret kombëtare hekurudhore dhe hapi rrugët e pasagjerëve ndaj konkurrencës më të madhe të huaj.

Frederica Shirley, me origjinë nga Italia, por aktualisht jeton në Londër përshëndet çmimet e ulëta, cilësinë e shërbimit dhe lehtësitë e rehatshme të trenit, ndërsa ajo shkon në shtëpi për periudhën e pushimeve.
Tashmë e di që janë shumë të mirë, dhe të rehatshëm, zakonisht në kohë, çmimi është gjithashtu shumë i mirë. Kështu që e gjej… më në fund, si një alternativë shumë të mirë. “

“Unë do të marr këtë tren në të ardhmen, në vend të atij SNCF”, thotë Philippe-Martin Gueu, një inxhinier francez në sektorin hekurudhor në bord.

Nisja e sotme, për më tepër, është pjesë e vizionit të bllokut për të zhvilluar një rrjet transporti trans-evropian, duke lidhur qytetet e kontinentit për ta bërë udhëtimin më të qëndrueshëm dhe për të ulur emetimet e sektorit të transportit me 90% deri në vitin 2050.

Shërbimi i ri i Trenitalias me shpejtësi të lartë Milan-Paris ka të ngjarë të jetë i pari në valën e rrugëve të rigjallëruara të trenave ndërkufitare.